örebro yey!


Sitter just nu på bussen påväg till Örebro från Stockholm, min mage kurrar sönder och carro sover. Jag sov mina timmar inatt det var inte skönt kan jag säga. Nu längtar jag bara tills vi kommer fram, då blire shopping! yey jag vet att carro är super taggad inför den än fast hon sover nu hehe...
Vi sitter längst fram på bästa platserna! hehe Det var lite panik ett tag när vi skulle hitta vilken gate vi skulle åka ifån men det löste sig, som tur var. Vi år iaf världens godaste frukost, mumma ny bakat bröd med kalkon osv :)
Vi har sett förra årets solsidan, nu tror jag att jag ska sysselsätta mig med lite BB, vad annars ska jag göra hehe. Som tur är finns det internet och el-uttag, de är najs!
Nejmen ni får haa ett bra slut på lovet puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0