27 december

Puhh, jag är levande död nu.
Har jobbat 2 dagar irad och det är tillräckligt, jobbar dock imorgon också, men kan skylla på att dom här dagarna är värst på hela året, dvs mest folk som kommer och fikar. Fick däremot oväntat besök igår på Uh, gurkan har ju ränt runt i stan, han blev först sur när det bara var 2 våfflor på våffeltallriken, sedan sur för att han inte fick köpa en barn tacobuffe, " Skämtar du med mig" fick man höra ca 5 gånger.

Jaaa julafton var superb, har fått riktigt bra och användbara julklappar. Blev riktigt imponerad efter att pappa varit och köpt kläder, användbara desutom haha! ofattbart. Dagarna här imellan har jag skrillat runt på skrillerna nere på isen, spelat hockey men Bryggeriet kidsen.
Tillbaka till julklapparna, visar senare, om jag orkar, köpte ett par snygga skor igår, visar senare, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0