Sanningar


Jag hatar att argumentera med någon.
Tycker det är jobbigt med människor som ska bli sur.
Jag älskar min släkt.
Jag har lätt att lita på folk. Jag har misstagit mig många gånger.
Jag hatar när det blir misstolkningar via sms.
Jag har höga krav på mig själv.
Grubblar ofta över olika saker.
Jag tycker inte om att folk stirrar på mig.
Jag mår dåligt när jag tänker på att det finns folk som inte tycker om mig.
Att såra andra människor är nog det värsta jag vet.'
Jag älskar att jag har en kusin i samma ålder, som jag alltid vet finns för mig.
Jag har många fina vänner.
Jag tål inte när det är stökigt på rummet.
Jag önskar att jag hade ett bra självförtroende.
Det ser ut som jag går i ja, max 8:an......................
Önskar jag hade skarpa ögonbryn, men jag ser ut som en panda i målade ögonbryn och jag skämtar inte.
Folk som inte vågar säga vad dom tycker utan måste alltid ha någon annan med sig tycker jag är mesiga.
Jag har lätt att grina inför andra och vid filmer.
Måste träna annars känns det inte bra.
Jag älskar att lära känna nya människor!

Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar också att jag har en kusin i samma ålder, så underbart! <3

2011-01-29 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0