hit och dit,


Jag har inte varit så aktiv det senaste dagarna. Jag har iaf strosat omkring gjort lite ditt och datt, typ.
Nu är jag klar med komun jobbet och taggar för en vecka på UH! ehh känns drygt men ska icke klaga!
Har planerat in lite bild tagning imorgon får se hur det blir med det, jag har ju mina ideer iaf hihi :-D
Men stranden imorgon om solen tittar fram med mammi.
Denna kväll har spenderats med carro vi cyklade in till stan kikade runt lite, jag köpte nå små saker visar sen, imorgon. Fikade på UH och gick ner till hamnen, vi hängde lite med Lina och Patricia ba mös på helt enkelt.

Måste bara berätta en sak, igår var jag och pappa ute mer båten vi for runt lite hit och dit. Vi drog rakt ut i ingenstans om ni fattar vad jag menar. Man ser bara horisonten inget annat, skumm känsla på något sätt. När vi var på väg till hemåt igen var det solnedgång. Seriöst den solnedgången var det finaste jag någonsin sett, såklart glömde jag kameran men jag önskar att jag kunde dela med mig. Jag kunde inte dra ögonen ifrån himmelen och solen. Tack för mig, kiss and hugs.


Kommentarer
Postat av: öberg

svar: hanna du är grymt snygg!! sötis =)

2011-07-23 @ 18:21:29
URL: http://saraobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0