Bloggar del 1

Evelina Strandberg- Min kära tremänning som jag kännt sedan barn. Hon bloggar mycket om hennes vardag och lägger ofta upp bilder vilken jag tycker är posetivt, egna knäppta bilder ännu bättre! Hon är en riktigt söt tjej, som uppdaterar ofta. Nu väntar jag bara på att få se en bild på henne kille ;)

Julli- En snygg brud, jag har fått intrycket att hon är väldigt framåt och drivande. Hon har en frän stil och har en skön humor. Hon bloggar om hennes vardag och lägger upp bilder från hennes vardag. Hon verkar även väldigt glad och posetiv av sig!

Maja Kristoffersson- Skriver om hennes vardag och liv. En snygg brud som lever livet! Skriver även bra texter. Dock har hon gjort en nystart på bloggen om jag inte fattat fel, så kunde inte kolla på så många äldre inlägg. Men har beskrivit bilden jag fick iaf:)

Maria Säfvenberg- En söt tjej som kör med egnaknäppta bilder, lagom uppdatering och inte för mycket text. Lever livet umgås med sina fina vänner osv en kreativ tjej är hon också. :)

Gud vad har jag gett mig in på! haha

Caroline Ohlsson- En av mina närmaste, riktigt duktig på att skriva berörande texter när hon får för sig det. Snygg klädstil snygg hela hon. Lägger in mycket bilder och är inte rädd för att säga vad hon tycker. Kan bjuda på sig själv och skriver om hennes vardag och livet som en estet ( gör hon inte mycket men tycker det lät bra). Shoppar mycket, bloggen skulle bara handla om kläder i fall och knäppte kort på allting hon köpte!

Elina Byström- Ännu en bredbyn brud, älskar hennes dialekt! Hon ser även mycket bra ut. Skriver om hennes vardag, humoristisk brud som skriver intressanta texter som kan vara väldigt innehållsrika! Umgås med hennes vänner som får vara med i bloggen:)

Nu tar jag resten imorgon!


Kommentarer
Postat av: evelina

hehe, tack desamma!

haha jadu, det kommer väl en bild där inom kort skaru se ;)

2011-03-03 @ 20:06:49
URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Postat av: elina

tacktack söta du! :D

2011-03-04 @ 22:33:40
URL: http://elinabystrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0