Bloggar del 2

Sofia Bergman- En söt tjej som uppdaterat mycket, hennes blogg handlar mycket om filmer, hels Harry Potter om jag inte misstar mig? :D Hon får även med mycket humor i hennes blogg!

Alida Hallin- Ännu en "lever livet brutta" som skriver om hennes vardag och fart fyllda helger. Hon har bra uppdatering och bra med bilder=)

Sabina Carlsson- Känner hon mycket bra, snygg tjej, snygg klädstil, snygg header (tycker det är väldigt viktigt), bra uppdatering och även bra tips. Hon skriver om sin vardag och om mycket annat. Livet som frisör kan vi köra här!

Hanna Hörnström- Snyggingen min! bloggar när hon känner för det, vilket gör att man blir förväntans full vid varje inlägg. Hon har mycket fina bilder och man får ofta se bilder som förr vilket jag uppskattar! Nu ser vi fram mot sommaren och fler sommmarbilder!

Rebecca Svensson- En snygg tjej och skriver mycket om kändisar åker till Thailand idag så der blir en liten bloggpaus. Hon har en liten Justin Bieber blogg:) En rosa och charmig design!


Kommentarer
Postat av: THA BERRY

Haha, jag förstod att du skulle skriva Harry Potter :D

du är söt hanna! :)

2011-03-03 @ 17:02:42
URL: http://warsweater.blogspot.com/
Postat av: svar

tack sötnos :D vi måste va snart!

2011-03-03 @ 21:59:48
URL: http://sabiinacarlsson.blogg.se/
Postat av: hanna

haha du är för underbar!

2011-03-05 @ 01:30:47
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0