Snart är det fredag igen!


Äntligen är jag klar med boken vi ska ha läst ut till imorgon, jag och Elin satt typ tre timmar och bara läste som attan! Vi hade sovmorgon till typ 9 vi började 10 i 10 vi hade spanska nationella muntligt, sedan slutade vi hehe. slappt! Vi gick på stan ett tag jag fick med mig en söt och användbar kosta från Veromoda för 50:- kap!
Sedan köpte vi BOX 3 och tog bussen hem. Imorgon får bajs elin sommarlov med det vet väll alla redan eftersom att det är det ända hon har pratat om det senate 10 veckorna.... Men fredag imorgon iaf. Jag tycker att det känns sjukt att det är sommar lov snart, men det är inte speciellt varmt ute, eller brukar det vara såhär? man glömmer ju hur det känns när det är sommar under vinter. Till helgen ska jag jobba både lördag och söndag så jag har ju inget liv då. Men jag får lida och vara uppe länge ändå! Igår var jag på körskolan i 3 timmar för att gå den där kursen så jag kan börja övningsköra, men det gick ganska bra var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Så nu ska jag bli grym på att köra bil än fast jag redan är det. Nej nu ska jag slappa lite till sedan kolla på mitt träningsprogram som pappa har fixat och se vad jag ska springa idag tror dessutom att det är styrka också, känner mig inte så peppad just nu men det kommer väll. Men ha en bra torsdags kväll och så längar vi till fredag puss!

Kommentarer
Postat av: E

sommarlov, mumma <3

2011-05-26 @ 18:48:36
URL: http://eliinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0