7 april

Hej!:)
Var duktig och klev upp nio idag för att åka in till stan med Lisa vid tio, jag städade och sedan gick vi en sväng på stan och snälla jag bjussade på fika!
När vi kom hem satte jag mig på bron & solade, mamma tvingade med mig att spring, måste börja jobba på min kondis, verkligen.
Vad hände sen, jag bastade, slappade & åt go mat.
Igår hjälpte jag pappa att bära lite brädor när vi var klar var jag ambiös och läste min svenska- litterär bok haha kommer bli stolt om jag lyckas ta mig igenom den! Sedan var det 20 års kalas pågång, med go mat och efterrätt! Efter det mötte jag upp Louise och Amanda på bion, vi såg nya American Pie-filmen, mycket trevligt.
Gladpåsk och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0