förklaring

Anonym Om: Gullvovve
Skulle inte du kunna ha steg för steg bilder på hur man laddar upp en header här på blogg, fattar inte hur man gör !
 
JO det kan jag super enkelt. Du går in på arkiv sen bilder, laddar du upp bilden som du ska använda som header, du kan ju välja olika storlekar jag tror jag har 1000.
 
 
Sen kopierar du länken jag har markerat och klistrar in den på stilmallen 
 

#header {
background: #FFFFFF url(Bilden du kopierade tidigare); no-repeat
right center;
padding-left: 80px;
padding-bottom: 480px;
padding-top: 10px;
margin: 0px 100px 50px;
width: 1080px;
height: 0px;
}

 

Förhandgranska, spara sen är det klart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Haha men funkar inte

2012-09-30 @ 20:09:55
Postat av: Anonym

Jo nu tacK!

2012-09-30 @ 20:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0