helgen

 

 
Haft en slitsam men mysig helg, fredagen spenderades hos elin, middag med hennes
familj. Jag gick hem tidigt för att orka kliva upp för att jobba på lördag! Det var nästan
omöjligt att slita sig ur sängen men till slutsåå.
 
Lördag körde jag upp till mormor och morfar med mamma och pappa, har inte varit där
på hela sommar så jag kännde att det behövdes. Det väntades surströmming inte min
favorit så det blev köttbullar för mig och små kusinerna. Vi sov över och åkte hem mitt
på dagen på söndag, så jag hann få lite kvalitets tid med småttingarna. 
 
Söndag: Jag jobbade igen.. (pengar) kväll dessutom så somnade inte före tolv, lite halv
trögt att starta måndagen med tre timmars matte. Dessutom har jag matteprov imorgon
och det känns inte okej, så jag får väl dygna eller något liknande. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0