Friday

 

Hejhopp, min fredag har varit hur bra som helst. Efter en slapp skoldag tog jag och Carro bussen hem till henne och myste på. Runt fyra började vi med middagen så det stod på bordet när hennes pappa kom hem. Efter maten blev det snabba ryck, efter ett stopp hemma hos mig för att hämta mina badkläder och grejs åkte vi mot relaxen.

Efter tre bastusittningar lite bubbelbad, kalla duschar och två turer i magic eye så var vi ganska trötta i kropparna. Kvällen blev lite extra bra när vi hade fina linnea som bastuvärd!!

Just nu sitter jag i soffan hemma hos Elin med hopp om lite sällskap för att pigga upp en slapp soffkväll, ha en fortsatt bra fredag 😚

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0